Πώς το Sekiro επηρέασε τον κόσμο του Elden Ring

... σύμφωνα με τον Miyazaki.
elden-ring

Το Elden Ring βρίσκεται μόλις μερικές ανάσες μακριά από την κυκλοφορία του. Όσο πλησιάζουν οι μέρες, νέες πληροφορίες για τον κόσμο του δίνονται στη δημοσιότητα κι αυτή τη φορά έχουν να κάνουν με ένα ενδιαφέρον θέμα, το οποίο σίγουρα αρκετοί το είχαν ήδη αναλογιστεί.

Ο Hidetaka Miyazaki μίλησε σχετικά με το πώς ορισμένες ιδέες του Sekiro: Shadows Die Twice βρήκαν πρόσφορο έδαφος στο Elden Ring. Το προηγούμενο παιχνίδι της FromSoftware, σύμφωνα με τον director, επηρέασε έμμεσα τη μηχανική και την αφήγηση του επερχόμενου τίτλου.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η δουλειά στα δύο αυτά παιχνίδια “αλληλοεπικαλυπτόταν σε κάποιο βαθμό“. Έτσι, δεν υπήρχε τίποτα που να “προέκυψε άμεσα απ’ αυτό το πρότζεκτ” (Sekiro). Αναφέρθηκε ωστόσο σε μερικά χαρακτηριστικά και ιδέες που τα δύο παιχνίδια μοιράζονται το ίδιο design DNA.

Stance mechanic

Για παράδειγμα, το posture system του Sekiro βοήθησε στη διαμόρφωση του stance mechanic στο Elden Ring. Τα stances προσθέτουν κάποιο βάθος στα critical hits, σε σύγκριση με τη διαφορετική προσέγγιση στα Dark Souls, όσον αφορά τα parries και backstabs. Βέβαια, το σπάσιμο της άμυνας ή του stance του εχθρού επιτρέπει κι εδώ καταστροφικά, τελειωτικά χτυπήματα.

Map traversal

Συνεχίζοντας, ο Miyazaki ανέφερε πως η επιρροή του horse mounting system και του map traversal στο Elden Ring απ’ το αντίστοιχο traversal στο Sekiro είναι εμφανής. Το Sekiro έχει την πιο κατακόρυφη κίνηση και εξερεύνηση συγκριτικά με τους προηγούμενους τίτλους της FromSoftware. Επομένως, στάθηκε μια πολύτιμη πηγή σχεδιασμού του πολυεπίπεδου κόσμου του The Lands Between.

Storytelling

Επίσης, όσον αφορά την αφήγηση και τον τρόπο με τον οποίο λέμε τις ιστορίες των χαρακτήρων, το Sekiro ήταν πολύ πιο άμεσο από τους προηγούμενους τίτλους μας“, πρόσθεσε. “Ενώ εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε τον κόσμο του Elden Ring με μια αίσθηση βάθους και μια αποσπασματική αφήγηση -εξακολουθούμε να διατηρούμε τη δική μας φιλοσοφία αφήγησης-, υπάρχει περισσότερη εστίαση στα ανθρώπινα στοιχεία και το δράμα από πριν. Εμπνευστήκαμε από το πώς χειρίστηκε αυτό το θέμα το Sekiro και προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε τα καλά μέρη στο Elden Ring“.

Υπομονή λίγο καιρό ακόμα. Το Elden Ring αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Φεβρουαρίου για τα PlayStation 5 και PlayStation 4.

Για περισσότερα νέα γύρω από το χώρο του gaming μείνετε συντονισμένοι στην ομάδα του PlayStationLab.gr. Επισκεφθείτε και την ομάδα μας στο facebook για να συζητήσουμε για τα αγαπημένα μας παιχνίδια – και όχι μόνο.

Credits: ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!