PSLAB LOGO

Ένα ταξίδι εξέλιξης ο δρόμος προς το PlayStation5

Λίγη υπομονή ακόμα!
PS5

Μετά από πολλούς μήνες αναμονής βρισκόμαστε επιτέλους στην τελική ευθεία για την αρχή του ταξιδιού του PlayStation5. Μήνες που ήταν γεμάτοι αποκαλύψεις, που μέσα σε αυτούς μάθαμε για τα Specs της κονσόλας και το UI της. Είδαμε Gameplays ερχόμενων τίτλων, είδαμε loading times όπως δεν τα έχουμε ξανά δει και μάθαμε πως το Ragnarok έρχεται. Πληροφορίες που κάνανε και θα εξακολύθουν να δοκίμαζουν την υπομονή και να ανεβάζουν τον ενθουσιασμό μας στα ύψη.

Για εμάς όλα αυτά τα συναισθήματα ξεκίνησαν από της 18 Μαρτίου το 2020 που έγιναν τα αποκαλυπτήρια του PS5. Για τους ανθρώπους όμως που εργάζονται στο project νέα γενιά ήταν ένας μεγαλύτερος μαραθώνιος για τον οποίο είχαν να ατιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Μέσα από συνέντευξη στην Washington Post μας δίνεται μια εικόνα πάνω στις δυσκολίες αυτές.

Data Management

Ο Mark Cenry ο αρχιτέκτονας του PS5 ξεκινάει με μία αναδρομή αναφέροντας τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι προγραμματιστές ήταν θέματα διαχείρησης μνήμης. Πως για να βάλουν ένα boss room στην περίπτωση που χώραγε στη μνήμη έπρεπε να προσθέσουν ένα loading Screen. Πολλές φορές θα έχετε μπει σε ένα ανελκυστήρα για να μεταβείτε σε άλλη πίστα. Αυτή η μετάβαση συνήθως είναι μια πολύ όμορφα καμουφλαρισμένη loading screen αναφέρει ο Cenry.

PS5 SSD

Τονίζοντας πως αυτά τα προβλήματα αποτελούν κομμάτι του παρελθόντος λόγω του SSD το PlayStation5. Ο οποίος για να καταλάβετε μπορεί και φορτώνει 2 giga byte μέσα σε ένα τέταρτο του δευτερολέπτου! Ενώ ο HDD φορτώνει 1 giga byte σε 20 δευτερόλεπτα. Τεράστια εξέλιξη όπως καταλαβαίνετε, που για εμάς τους παίχτες σημαίνει περισσότερη ώρα παιχνιδιού. Και για τους developers περισσότερη δημιουργική ελευθερία.

Audio and Haptic Feedback

Ο Cerny συνεχίζει με το audio department που είναι παράγοντας κλειδί για την επιτυχία ενός τίτλου. Ένα department που έπερνε τα περισσεύματα της μνήμης τώρα με το audio processor του PS5 βρίσκεται στο κέντρο της παραγωγής. Αναφέρει πως ήθελε το Game audio να είναι φανταστικό πέρα από απλά λειτουργικό που είναι ως τώρα. Το 3D audio όπως αναφέρει ο Harry Krueger, game director του Returnal είναι ηχογραφημένο σε σχέση πώς ένας κανονικός άνθρωπος ακούει από πολλές μεριές. Αναφέροντας εντυπωσιασμένος το πως ακούγεται η βροχή στο παιχνίδι

DualSense Haptic Feedback

Αντίστοιχη αναφορά γίνεται και στο department που είναι υπεύθυνο για το haptic feedback. Μέχρι τώρα αυτό που ξέρουμε σαν δόνηση από το controller του PS4 ήταν κάτι σαν τελευταία σκέψη το οποίο πηγαίνε παρέα με σκηνές που κάμερα ταρακουνιόνταν. Τώρα το haptic feedback είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας της παραγωγής μιας και συνδυάζεται με την εικόνα και τον ήχο. Όπως αναφέρει ο Gavin Moore ο creative director του Demon’s Souls το remake για το PS5. Αλλά και ο Brian Horton creative director του Spider-Man Miles Morales ανέφερε πως θα μπρούμε να νιώσουμε τον ιστό που θα ακουμπάει στον τοίχο.

Εν κατακλείδι αυτό που αντλούμε από τα λόγια των δημιουργών, είναι πώς το PlayStation5 είναι περισσότερο απο ένα μηχάνημα με καλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι ένα μέσο το οποίο δίνει την ευκαρία στους δημιουργούς να υλοποιήσουν τα οραματά τους. Όπως τονίζει και ο Cerny “Ultimately, it isn’t the hardware that you put in the console. It’s what the games are doing.”

Το PlayStation5 είναι σχεδόν εδώ με την ημέρα κυκλοφορίας του στη χώρα μας να είναι στις 19 Νοεμβρίου.

Credits:ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!