PSLAB LOGO

Godfall- Το όραμα της Counterplay Games

Νομίζω μας τα είπαν όλα!
Godfall

Godfall το παιχνίδι σκοπός θα μπορούσε να πει κανείς της Counterplay Games. Το πρότζεκτ το οποίο ξεκίνησε ως ένα απλό Indie game που με την επένδυση της Sony εξελίχθηκε σε ένα triple-A τίτλο. Το δημιουργικό ταξίδι του παιχνιδιού έχει φτάσει στο τέλος του.

Είναι ο πρώτος τίτλος της νέας γενιάς που έγινε χρυσός! Το studio μας έχει δώσει μία πρώτη εικόνα με τις πληροφορίες για το gameplay και τα battle mechanics. Τώρα μέσω μιας συνέντευξης του IGN με τον senior technical producer Richard Heyne, μας πληροφορεί για το looting system, το progression, αλλά και κάτι που αποκαλούν ως ‘The Tinkerer’s Dream’.

The Tinkerer’s Dream

Η ομάδα του Godfall είχε ένα στόχο. Να φτιάξει ένα παιχνίδι στο οποίο να μπορεί όποιος τρελένεται να έχει μια έντονη αλληλεπίδραση με το loot που συλλέγει. Και θέλει να βλέπει την επίδραση που έχουν τα αντικείμενα αυτά στα stats του χρακτήρα του κατευθείαν. Να έχει τη δυνατότητα να το κάνει πράξη.

The Tinkerer’s Dream όπως το ονομάζει είναι μία προσπάθεια χρόνων. Που ξεκίνησε από μία απλή σκέψη “what you acquire should make you look cool”. Προσθέτοντας πως θέλει να μας δημιουργήσει ένα σκεπτικό το οποίο προσπερνάει τον οπτικό τομέα και δίνει βάση και στην χρισημότητα των αντικειμένων. Και πως η εμφάνιση του χαρακτήρα μας στο τέλος του Godfall θα μας γεμίζει περηφάνια.

Skill Grid Master

Το skill tree design του Godfall φέρνει κάτι νέο και διαφορετικό προσφέροντας μια ελευθερία στον παίκτη να πειραματιστεί. Χωρίς να υπάρχει το γνωστό choice paralysis. Αυτό γιατί ο τίτλος είναι γεμάτος δράση οπότε οι developers δεν θέλουν οι παίκτες για κάθε level up να ανοίγουν το UI menu και να αφιερώνουν χρόνο στο να διαβάσουν κάθε skill εξονυχιστικά.

Screenshot από video του IGN

Οι παίκτες θα αρχίζουν από τις τέσσερις γωνίες του skill tree και θα ξεκλειδώνουν τα υπολοίπα skills κατά την διάρκεια του playthrough. Χωρίς η επιλογή της κάθε ικανότητας να είναι εφ’ όρου ζωής. Αντιθέτα θα μπορούν να ανακατανείμουν τα skill points όπως οι παίκτες επιθυμούν. Με το καλύτερο να είναι πως τα Skill points είναι universal, δηλαδή όταν θα αλλάζουμε valorplates δεν θα χρειαστεί κανένα level grinding. Αλλά θα μπορείτε να μεταφέρετε το progression σας σε αυτό.

The Craft of Godfall

Οι παίκτες θα μπορούν να διακοσμούν τον χαρακτήρα τους με “different weapon, life stone, ring, charm, amulet, banner, and augment options”. Με όλα να είναι διαμορφομένα γύρω από το loot searching και inventory system κάνοντας το κυνήγι των παικτών πάντα ουσιώδες.

Το forge του Godfall είναι και αυτή μια ιδιαίτερη περίπτωση, βρίσκεται σε μια τοποθεσία που ονομάζεται  Seventh Sanctum. Εκεί οι παίκτες θα μπορούν να αναβαθμίσουν τον εξοπλισμό τους. Αυτή η διαδικασία μόνο χρονοβόρα δεν θα είναι. Η Counterplay Games ήθελε να αποφύγει να μας κάνει να τριγυρνάμε άσκοπα, οπότε έβαλε όλα τα enchant, τα upgrade, και ότι άλλες διορθώσεις σε ένα μέρος. Μιλώντας όμως για τις διορθώσεις θα έχουν μεικτά αποτελέσματα.

Screenshot από video του IGN

Πέρα της απλής ενίσχυσης της δύναμης των όπλων θα αναβαθμίζεται και το rarity τους. Αυτό το χαρακτηριστικό προσθέθηκε γνωρίζοντας πως από τα 125 επιλογές όπλων που θα υπάχουν διαθέσιμες, κάποιες θα γίνουν αγαπημένες. Και δεν ήθελε η ομάδα να εμποδίσει τους παίκτες να παίζουν με το αγαπημένο τους όπλο καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Ο τίτλος της Counterplay Games για το PS5 θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας στις 19 Νοεμβρίου.

CREDITS:ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!