PSLAB LOGO

Οι Developers μιλάνε για το PS5

PS5 SDD

Η Sony δημοσίευσε ένα άρθρο στο PS Blog, με τις απόψεις των Developers για τις νέες τεχνολογίες του PS5. Το άρθρο ξεκινάει με ένα εισαγωγικό σημείωμα της Sony. Συγκεκριμένα αναφέρει « Με το PlayStation 5 στόχος μας είναι να θέσουμε τον παίκτη στην καρδιά της εμπειρίας του παιχνιδιού από τα adaptive triggers έως τον SSD υψηλής ταχύτητας και με τον Tempest 3D AudioTech, θέλουμε οι παίκτες να χάσουν τον εαυτό τους μέσα σε κάθε παιχνίδι του PS5.»

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις δηλώσεις των Developer

Brian Horton, Creative Director, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

«Πέραν από την άμεση φόρτωση και τα γρήγορα Fast Travel. Ο SSD μας επιτρέπει να φορτώσουμε γρήγορα και να απεικονίσουμε Assets με περισσότερη λεπτομέρεια. Αυτό θα πρέπει να οδηγήσει την πόλη στο να φαίνεται καλύτερη από ποτέ και αυτή είναι μόνο η αρχή για την ομάδα μας. Είναι μια θεμελιώδης αλλαγή που δεν μπορούμε να περιμένουμε να εκμεταλλευτούμε περισσότερο τα επόμενα χρόνια. »

Spider-Man PS5 Ray Tracing

Gavin Moore Creative Director, SIE Japan Studio

« Ως προγραμματιστές του Demons Souls αλλάζουμε ήδη τον τρόπο σκέψης μας για το SSD. Τον Βλέπουμε όχι μόνο ως χώρο αποθήκευσης αλλά και ως μνήμη. Χρησιμοποιώντας την ταχύτητα του SSD για τη φόρτωση δεδομένων σε υψηλές ταχύτητες θα μπορείτε να επανέρχεστε απευθείας στη δράση όταν χάνετε. »

Mattias Engström Game Director, Hitman 3

« Το Hitman 3 σάς ωθεί να εξερευνήσετε και να πειραματιστείτε σε τεράστιες τοποθεσίες. Οι γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης που βλέπουμε στην κονσόλα PS5 ενθαρρύνουν τον πειραματισμό περισσότερο από ποτέ.»

Neil Hill, Lead Programmer, Far Cry 6

« Ο SDD θα φέρει τα πάνω κάτω. Νομίζω ότι καθώς αυτή η γενιά ωριμάζει, θα δούμε εκπληκτική καινοτομία στη ροή και στον σχεδιασμό παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου.»

PS5-  Far Cry 6

Marcus Smith, Insomniac Games

« Ελπίζω ότι οι παίκτες μπόρεσαν να δουν το νέο εκτεταμένο demo παιχνιδιού που αποκαλύψαμε πρόσφατα για το Ratchet & Clank: Rift Apart. Ο SSD και η προσαρμοσμένη αρχιτεκτονική I / O γύρω μας, μάς επιτρέπουν να στέλνουμε τους παίκτες σε διαστάσεις με σχεδόν άμεση ταχύτητα. Αλλάζει ριζικά τους κανόνες και μας επιτρέπει να σκεφτόμαστε ιδέες και σχέδια παιχνιδιών που είναι δυνατά μόνο στο PS5

PS5- Ratchet & Clank: Rift Apart

 Mathijs de Jonge, Creative Director, Guerrilla Games

«Τώρα με το Tempest 3D AudioTech του PS5 θα είμαστε σε θέση να αναπαράγουμε ήχους με τέτοιο τρόπο ώστε οι παίκτες να μπορούν να εντοπίζουν τα μηχανήματα γύρω τους με μεγαλύτερη ευκολία»

PS5- Horizon Zero Dawn

Jun Takeuchi,Executive Producer, Resident Evil Village

«Ο ήχος είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για να προωθήσουμε πραγματικά την επόμενη γενιά με το PS5. Είναι σχεδόν σαν το 3D Audiotech να έχει δημιουργηθεί ειδικά με γνώμονα τα παιχνίδια τρόμου. Κάποτε, οι παίκτες έπρεπε να επενδύσουν πολύ χρόνο και χρήμα για να έχουν το σωστό ήχο. Τώρα, απλά με ένα ακουστικό, μπορούν να αποκτήσουν μία πλήρη εμπειρία ήχου 3D

PS5- Resident Evil Village

Συμπληρωματικά, μπορείτε να δείτε την προηγούμενη συνέντευξη εδώ.

CREDITS:ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!