PSLAB LOGO

Η Sony δημιούργησε ειδικά data libraries για PS5 Ray Tracing rendering

Βελτιστοποίηση της τεχνικής απόδοσης του PS5 σε τεχνικές rendering γραφικών όπως Ray Tracing!
PS5 Ray Tracing in GT7

Πρόσφατα η εταιρία μοιράστηκε το Corporate Report 2020 με τους μετόχους. Εκεί, αναφέρει συνοπτικά πώς στηρίζει τους developers στην απλοποίηση της διαχείρισης δεδομένων και υποσυστημάτων του PS5. To SSD του PS5 είναι καταπληκτικά γρήγορο. Είναι σε θέση να διαχειρίζεται ακαριαία μη συμπιεσμένα δεδομένα σε ταχύτητες 5,5 GB / sec δια μέσου ενός ελεγκτή μνήμης 6 καναλιών και interface PCIe 4.0 x4. To ταχύτατο αυτό SSD ανυψώνει όλα τα υποσυστήματα της κονσόλας όπως σας είπαμε ήδη. Σαν αποτέλεσμα, GPU, CPU και RAM του συστήματος θα φτάνουν επιδόσεις που δεν έχουμε δει πότε σε κονσόλες.

Next-Gen Ray Tracing

To PS5 θα προσφέρει στιγμιαίο loading, τεχνικές Global Illumination όπως Ray Tracing, και σημαντικά βελτιωμένα frame rates.
Για να γίνει αυτό εφικτό, η Sony επένδυσε σε εργαλεία και βελτιώσεις Software σε επίπεδο OS για τους developers. Η εταιρεία λέει ότι έχει ενισχύσει σημαντικά τις σχέσεις με τους προγραμματιστές. Για να επιτευχθεί αυτό, διευκολύνει την ανάπτυξη παιχνιδιών χρησιμοποιώντας ειδικά προσαρμοσμένα εργαλεία και τεχνικές βελτιστοποίησης δεδομένων. Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Τα custom συστήματα I/O και SSD εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας, μπορούν να μειώσουν τους χρόνους φόρτωσης , αλλάζοντας δραματικά την εμπειρία για τους χρήστες. Το PS5 υποστηρίζει τεχνολογία Ray Tracing που θα απλοποιήσει τη διαδικασία απόδοσης, η οποία καθιστά ένα σημαντικό εμπόδιο για developers. Για να είναι αποτελεσματικό το Ray Tracing, πρέπει να είναι γρήγορο, απαιτώντας όχι μόνο σημαντικά αποδοτικό hardware, αλλά και εξαιρετικό λογισμικό που θα το αξιοποιεί στο έπακρο. Για αυτό, δημιουργούμε ειδικές δομές δεδομένων απαραίτητες για ταχύτερο Ray Tracing, όπως και ειδικά libraries για τους developers, των οποίων τις φωνές θα εξετάσουμε καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.”

Τα παραπάνω μας φαίνονται πάρα πολύ ενθαρρυντικά. Με βάση του τι έχουμε δει ως τώρα, σοβαρό Ray Tracing σε κονσόλες νέας γενιάς θα δούμε μόνο σε PlayStation 5. Ανυπομονούμε να μάθουμε περισσότερα. Ελάτε στην παρέα μας να μας πείτε τη γνώμη σας.

CREDITS: ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!