PSLAB LOGO

PS5: 7 λεπτομέρειες που μπορεί να μην πρόσεξες απο την μεγάλη αποκάλυψη στο event της Sony

Ray-Traced στο Gran Turismo, μια μικρή αναλαμπή από το OS, η κονσόλα θα κάθεται και οριζόντια και πολλά άλλα…
PS5-Play Has No Limits
Sony Interactive Entertainment έκανε τρομερή δουλεία με τόσα πολλά gameplay trailer's που είδαμε απο το πολύ δυνατό hardware της, και την μεγάλη αποκάλυψη κατά τη διάρκεια του event, αλλά μέσα σε όλα αυτά μπορεί να χάσατε μερικές σημαντικές λεπτομέρειες.

Μία μικρή αναλαμπή απο το interface

Αμέσως μετά το τρέιλερ του Hitman 3, η Sony μας έδωσε μια πολύ σύντομη γεύση από το PS home button και είναι σίγουρα η πρώτη μας επαφή με το interface του PS5. Ήταν πραγματικά απλά ένα teaser – έμοιαζε με το boot sequence που ακολουθείται από μια προτροπή για να ενεργοποιήσουμε το DualSense.

Αυτό το interface δείχνει την ίδια σοβαρότητα και ομορφιά με του προκατόχους του. Και σίγουρα θα θέλαμε να δούμε την ίδια απλότητα και διακριτικότητα απο το κέντρο μενού του PS5.

Ναι, το PS5 μπορεί να κάθεται και οριζόντια

Πήραμε μόνο μια σύντομη ματιά κατά τη διάρκεια της παρουσίασης – κυριολεκτικά για λίγα δευτερόλεπτα – αλλά η Sony αποκάλυψε ότι το PS5 θα κάθεται και με οριζόντια θέση του στο τέλος της αποκάλυψης. Έτσι, εκείνοι που βιάστηκαν να πούνε ότι το PS5 δεν θα τους ταιριάζει κάτω από την τηλεόραση τους μπορούν να χαλαρώσουν.

Η Sony αργότερα ακολούθησε με πολύ ωραία υψηλής ανάλυσης πλάνα της νέας κονσόλας να κάθισε οριζόντια, και ενώ δεν είναι τόσο επιβλητική, ο εντυπωσιακός σχεδιασμός του εξακολουθεί να είναι αρκετά αξιοσημείωτος. Το ερώτημα είναι πώς το σύστημα ψύξης του PS5 θα ανταποκρίνεται όταν θα κάθεται οριζόντια, και αν – θα έχει κάποια επίδραση στις επιδόσεις.

Θα είναι ενα μεγάλο <Φουτουριστικό> κτήνος

Δεν θα ξέρουμε ακριβώς πόσο μεγάλο θα είναι το PS5 μέχρι να το πάρουμε στα χέρια μας, αλλά μπορούμε να κάνουμε μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς με βάση μερικά γνωστά σημεία. Όλοι γνωρίζουμε περίπου πόσο μεγάλο είναι ένα CD, και το PS5 έχει μια υποδοχή δίσκου στο μπροστινό μέρος.

Και αν συγκρίνουμε αυτή την γνωστή διάσταση με το πλήρες πλαίσιο του μηχανήματος, θα λέγαμε ότι κοιτάς μια κονσόλα με αρκετά αξιόλογο ύψος. Αν νομίζετε ότι το αρχικό PS3 ήταν μεγάλο, με το PS5 μπορεί να πάθετε λίγο σοκ. Βασικά, λίγο καιρό πρίν κυκλοφορία του βεβαιωθείτε ότι θα έχετε αδειάσει λίγο μεγαλύτερο χώρο κάτω απο την τηλεόραση σας.

Ray-Tracing στο νεο GRAN TURISMO 7

Αρκετά παιχνίδια στην παρουσίαση μας δείξανε ορισμένες από τις high-end δυνατότητες του PS5, και το τρέιλερ του Gran Turismo 7 ήταν ένα από τα πιο σημαντικά.

Το πλάνο που είδαμε σε αυτό το πολύ εκθαμβωτικό γκαράζ προσέφερε μια ματιά από πραγματικές ray-traced αντανακλάσεις. Το Ray-tracing είναι ένα από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς – μια τεχνική τόσο βαριά που τα προηγούμενα χρόνια ήταν δυνατή μόνο σε υπερυπολογιστές που κόστιζαν χιλιάδες ευρώ.

RATCHET & CLANK’S στιγμιαία αλλαγή επιπέδων είναι πολύ NEXT-GEN και αδύνατο να γίνει σε άλλο hardware εκτός του PS5.

Για τους μη fans, το Ratchet & Clank: Rift Apart ήταν απλά ένα ακόμα πανέμορφο, γεμάτο δράση τρέιλερ από την γνωστή σειρά της Insomniac. Αλλά αυτό που ήταν πραγματικά αξιοσημείωτο είναι το πώς διαχειρίζεται της εξωπραγματικά μεγάλες ταχύτητες του PS5 .

Στο Ratchet & Clank εμφανίζονται οι πρωταγωνιστές να περνάνε από πύλες που τους μεταφέρει από ένα μεγάλο και πολύ λεπτομερή κόσμο σε ένα άλλο. Σε μια σκηνή πέφτουν μέσα από πολλαπλές στρεβλώσεις, και κάθε φορά εμφανίζονται σε ένα τεράστιο νέο κόσμο. Αυτό είναι απλά αδύνατο να υλοποιηθεί σε συστήματα προηγούμενης γενιάς και όχι μόνο, οφείλεται στην γελοία γρήγορη προσπέλαση δεδομένων του SSD, το οποίο επιτρέπει ταχύτητες με φόρτο τα 5.5GB ανά δευτερόλεπτο ασυμπίεστα. Αυτό το νούμερο είναι τόσο μεγάλο που δίνει την δυνατότητα να φορτώνει ολόκληρα επίπεδα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, σηματοδοτώντας το τέλος των περιορισμών – γνωστό για τους developers ως long-winded load screen.

Μια ματιά από τα μπροστινά κουμπιά IO και θύρες

Η πολυαναμενόμενη αποκάλυψη της κονσόλας δεν μας έδωσε αρκετά ολοκληρωμένη ματιά στο PS5, αλλά αυτό που μπορούμε να δούμε το μπροστινό μέρος του είναι δύο κουμπιά και δύο θύρες. Τα κουμπιά είναι σίγουρα για το άνοιγμα της κονσόλας και το άλλο για την εξαγωγής του Blu-ray (το κουμπί εξαγωγής λείπει από την ψηφιακή έκδοση).

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι έχει πλέον και σίγουρα μια USB-C θύρα, ως γνωστό είναι ικανή να μεταφέρει πολυ-γρήγορα δεδομένα (έως και 2.4GB ανά δευτερόλεπτο) αλλά αρκετά πιο χαμηλή ταχύτητα από τον SSD του συστήματος και έτσι δικαιολογείται απόλυτα ο λόγο που δεν είναι δυνατόν να βάλουμε έναν εξωτερικό δίσκο σαν επέκταση του αποθηκευτικού χώρου, επίσης μεταφορά ήχο και έξοδος video (πολύ καλή λύση για το VR headset!).

Μια καλύτερη ματιά στο DualSense

Είδαμε μια ακόμα ματιά από το νέο DualSense κατά τη διάρκεια του event, και ενώ ένα μεγάλο μέρος απο αυτά που είδαμε ήταν ήδη γνωστές πληροφορίες από την αποκάλυψη του Απριλίου, πήραμε μια επιπλέον γεύση από άλλη οπτική γωνία.

Παρόλα αυτά η Sony δεν ήθελε να μας δείξει ακόμα την πίσω πλευρά του dualsense, που μπορεί να κρύβει κουμπάκια όπως αυτά των Pro Controller’s, ή απλά ένα βαρετό αυτοκόλλητο με βασικές πληροφορίες.

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!