PSLAB LOGO

Άλλος ένας Developer λέει τα καλύτερα για το PS5

Unreal Engine 5

Συνεχίζουν οι έπαινοι για το PS5, που πλέον μοιάζουν και αυτοί να είναι αποκλειστικοί για την κονσόλα της Sony. Αυτή τη φορά είναι η σειρά της Mooneye Studios, που δημιούργησε το Lost Ember. Σε πρόσφατα σχόλια τους αποκάλυψαν ότι οι δυνατότητες του PS5 SSD επιτρέπει στους developers να παρακάμπτουν εντελώς οποιαδήποτε ανάγκη για την τεχνική LOD – Level Of Detail (επίπεδο λεπτομέρειας).

Για όσους δε γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται, η τεχνική LOD χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές για να δημιουργήσει την “ψευδαίσθηση” λεπτομέρειας σε αντικείμενα που βρίσκονται πολύ μακριά και είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη σε τίτλους open world.

O Tobias Graff της Mooneye Studios λοιπόν, εκτιμά ότι το PS5 SSD θα εξαλείψει την ανάγκη χρήσης αυτής της τεχνικής και είπε:
“Όπως και με τα κανονικά maps, αυτό το βήμα πιθανότατα να παραλειφθεί εντελώς για πολλά αντικείμενα. Τα SSD είναι πιθανώς οι αληθινοί ήρωες σε όλα αυτά, επειδή όλες οι άλλες δυνατότητες πιθανότατα δεν θα ήταν εφικτές αν δεν ήταν δυνατό να φορτώσουν αυτά τα τεράστια μοντέλα και σύνολα πληροφοριών αρκετά γρήγορα.”

Πρώτη φορά στο console gaming ακούγονται τόσα πολλά θετικά σχόλια, τόσο νωρίς για μια αρχιτεκτονική την οποία κάποιοι αποκάλεσαν “την καλύτερη αρχιτεκτονική στην ιστορία”. Μόνο για την καλύτερη κονσόλα της επόμενης γενιάς θα αφιέρωναν χρόνο developers όπως της EPIC για να ξαναγράψουν τον κώδικα της Unreal Engine 5 ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει στο έπακρο τα μοναδικά specs του PS5 και να προσφέρει αποτελέσματα σε κάποια πράγματα, που δε θα είναι δυνατά σε άλλη κονσόλα.

Είμαστε κατενθουσιασμένοι. Μέχρι να μάθουμε περισσότερα μπορείτε να δείτε την τεχνική ανάλυση του PS5 με βάση όσων γνωρίζουμε εδώ.

CREDITS: ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!