PSLAB LOGO

Τα combat stances ανάλογα με την τυπολογία εχθρού στο Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima Jin

Σε πρόσφατη συνέντευξη με VG247 που έδωσε ο Jason Connell, creative director του Ghost of Tsushima δήλωσε ότι ο παίκτης θα πρέπει να αλλάζει στάση μάχης ανάλογα με την τυπολογία εχθρού. Για παράδειγμα εχθροί με ασπίδες θα αντιμετωπίζονται πιο αποτελεσματικά με συγκεκριμένο combat stance. Θα πρέπει ο παίκτης να καταλάβει και να αποφασίσει ποια η σωστή προσέγγιση για την κάθε τυπολογία εχθρού.

Προσθέτει ότι οι στάσεις μάχης θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες σε περίπτωση που ο Jin περικυκλωθεί από πολλούς αντιπάλους. Όπως και πολλές άλλες πτυχές του Ghost of Tsushima, έτσι και τα combat stances είναι εμπνευσμένα από το Samurai Cinema, και σίγουρα θα ενισχύσουν την εμπειρία θετικά

Ghost of Tsushima Sword Draw

“Θέλουμε να νιώσετε σαν να παίζετε έναν Samurai, συνεπώς οι στάσεις μάχης παίζουν σημαντικό ρόλο στο Ghost of Tsushima” λέει ο Connell.

Πώς σας φαίνεται? Μας ακούγεται παρόμοιο με αυτό που είδαμε στα καταπληκτικά Nioh. Ανυπομονούμε να δούμε την εκτέλεση μιας εμπειρίας Samurai από την Sucker Punch!

Πείτε μας τη γνώμη σας στο community μας!

ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!