PSLAB LOGO

Νέες πληροφορίες σχετικά με τον χάρτη και το σύστημα μάχης του Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

Κάθε μέρα που περνάει έχουμε και κάποια καινούρια πληροφορία για το νέο παιχνίδι της Sucker Punch. Ενώ μόλις προχθές μάθαμε για την διάρκεια του παιχνιδιού(μπορείτε να διαβάσετε εδώ), σήμερα μαθαίνουμε για τον χάρτη και το σύστημα μάχης.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουμε από την συνέντευξη του creative director, Nate Fox, ο χάρτης που είδαμε στο τελευταίο State of Play της Sony, ήταν ένα πολύ μικρό δείγμα από τον τελικό χάρτη του παιχνιδιού.

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: ”Ο χάρτης που είδαμε ήταν ένα πολύ μικρό μέρος από την πρώτη περιοχή του παιχνιδιού. Ο τελικός χάρτης θα είναι τεράστιος”. Γενικά ο κόσμος του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλος και γεμάτος με πανέμορφα τοπία.

Στην συνέχεια αναφέρθηκε και στο περιβάλλον του παιχνιδιού, στο οποίο ο παίκτης θα συναντά από χιονισμένα βουνά και δάση από μπαμπού, μέχρι και καταράκτες και κυλιόμενα λιβάδια. Με αυτό τον τρόπο θα κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του παίκτη για να εξερευνήσει όλο το νησί χωρίς να νιώσει στιγμή ότι βαριέται ή ότι κάνει αγγαρεία.

Ghost of tsushima

Όσον αφορά το σύστημα μάχης, το οποίο όπως δήλωσε ο ίδιος ο δημιουργός είναι εμπνευσμένο από ταινίες σαμουράι, θα έχει πολύ μεγάλη πρόκληση και δυσκολία για τον παίκτη, σε σημείο που 2 χτυπήματα από το ξίφος του αντιπάλου θα είναι αρκετά για να σε σκοτώσουν. Δεν θα μπορούμε με λίγα λόγια να πηγαίνουμε σε βάσεις αντιπάλων και να πολεμάμε 10 εναντίον ενός.
Θα πρέπει πρώτα λοιπόν να μελετάμε τους εχθρούς μας, να μαθαίνουμε τις κινήσεις τους και μετά την στρατηγική που θα εφαρμόζουμε σε κάθε περίσταση.

Ghost of tsushima

Αυτή η πρόκληση και η δυσκολία πηγάζει μέσα από την επιθυμία της Sucker Punch να τιμήσει την θνησιμότητα του ξίφους. Σύμφωνα λοιπόν με τον Nate Fox το παιχνίδι θα είναι πολύ δύσκολο και αν έπρεπε να το περιγράψει με 3 λέξεις, αυτές θα ήταν: λάσπη, αίμα και ατσάλι.
ΠΗΓΗ


Το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 17 Ιουλίου αποκλειστικά για το PS4!


Για συζητήσεις και περαιτέρω σχόλια, μπορείτε να έρθετε στην παρέα μας εδώ.

Facebook
Twitter
error: Naughty! No copying!!